Skocz do zawartości

  Ogłoszenie zespołu Community Manager

    Zachowanie na forum
    •  2 odpowiedzi
    •  199 wyświetleń

    Przez Dawid   

    Zachowanie na forum
    W ostatnich dniach zaobserwowaliśmy, że na forum pojawia się coraz więcej forumowych gangsterów oraz trolli, którzy ewidentnie nie mają pojęcia na czym polega kulturalna wymiana zdań. Chcielibyśmy w gronie Community Managers, a także całej ekipy przypomnieć, iż forum jest miejscem publicznym i należy stosować się na nim do pewnych norm. Nie popieramy toksycznego zachowania, bo według nas jest ono niedopuszczalne, a od tej pory będzie także surowiej karane. Luźniejszą formą komunikacji są prywatne wiadomości, gdzie możecie pozwolić sobie na nieco więcej niż w tematach widocznych dla każdego. Nie wymagamy od Was estetyki rodem z uniwersytetu, bo rozumiemy iż jest to forum gry komputerowej, ale apelujemy o pisanie na temat, w miarę możliwości poprawnie językowo, a także o unikanie wulgaryzmów. Dyskusja nie polega na wzajemnym obrzucaniu się błotem i wyzywaniu czyichś rodziców.
     

    Dyskusja - ustna lub pisemna wymiana zdań na jakiś temat mająca prowadzić do wspólnych wniosków
     

    Restrykcyjność
    Powiedzieliśmy A, to teraz trzeba powiedzieć B. Ideą projektu była, jest i będzie luźna rozgrywka, ale niektórzy wydają się mylić luźną rozgrywkę z toksycznym forumingiem. Chcemy żeby każdy gracz aktywnie wypowiadający się na forum mógł przeprowadzić z innym użytkownikiem cywilizowaną dyskusję, dlatego od dzisiaj będziemy podchodzić o wiele bardziej restrykcyjnie do wszelakich obraz czy prowokacji. Możecie spodziewać się wyższych kar za wyzwiska w stronę nie tylko ekipy projektu, ale także zwykłych użytkowników. Jeżeli chcesz być częścią naszej społeczności, to licz się z tym że panują tutaj pewne zasady, a każdemu użytkownikowi projektu należy się szacunek. Mieszanie ludzi z błotem oraz prowokowanie może zostać nagrodzone nawet banem permanentnym, a przy apelacjach od kar będziemy na takich osobników patrzeć sceptycznie.

     

    Dla przypomnienia wrzucam Wam podpunkty z regulaminu serwisu, które dotyczą wspomnianego problemu.

    Spoiler

    1.1 Każdy użytkownik serwisu San Andreas Role Play jest zobowiązany do znajomości regulaminu, niezaznanie się z regulaminem nie zwalnia z przestrzegania przyjętych zasad.

    1.2 Założenie konta wiąże się z akceptacją regulaminu serwisu SA-RP.

    1.3 W okolicznościach niejasności regulaminu ostateczną decyzje podejmuje ekipa serwisu nad każdą ze spraw w postaci indywidualnej. 

    1.4 Ataki personalne trolling, nękanie, dyskryminacja, groźne komentarze lub jakiekolwiek intencjonalnie irytujące zachowanie nie będą tolerowane i będą karane nawet permanentną banicją. 

    1.5 Użytkownik jest zobowiązywany do szanowania innych członków społeczności, na forach, Discord czy innym komunikatorze który podlega pod własność projektu, niezależnie od tego, czy są to gracze, czy administratorzy. Ponadto zasadą dobrej dyskusji jest krytykowanie pomysłu, a nie ludzi. Obrażanie administracji w najgorszym przypadku może zakończyć się banicją konta globalnego na czas nieokreślony.

    1.6 Na serwisie oraz komunikatorach podlegających jest absolutny zakaz publikacji danych osobowych oraz zdjęć użytkowników bez ich uprzedniej zgody.

     

  Wydarzenia ze świata gry

    Brak tematów w tym dziale.



  Najnowsza aktualność

    I po testach...
    •   25 odpowiedzi
    •  949 wyświetleń

    Przez ellukasion   

    Poszczególne segmenty rozgrywki

    Każda gałąź rozgrywki musi być kontrolowana przez poszczególne osoby. Jak już mogliście zauważyć przeglądając nasz portal lub zakładkę "ekipa" zaszły tam pewne zmiany o których warto jednak troszkę więcej napisać.

    Półświatek przestępczy, którym obecnie zajmują się Community Manager Azuro oraz Community Manager Chosen. Wcześniejsze założenia dotyczące tego segmentu rozgrywki pozostają niezmienione, a jedynie wzbogacone o nowe rzeczy, o których dowiecie się w innej części tego newsa. Grupy publiczne tak jak i przestępcze są grupami napędowymi każdego serwera role play. Wymagają one odpowiednich osób i konkretnego pomysłu na ich rozkręcanie oraz samą kontrole. Opiekunem tego działu jest Administrator Edek. Kolejnym segmentem rozgrywki jest branża rozrywkowa, która pozostaje bez zmian lecz przypomnę o osobach sprawujących pieczęć nad branżą - Community Manager Rico oraz Community Manager Ozijar. Nie może tu zabraknąć najważniejszej strefy rozgrywki bez której gospodarka by nie istniała a mianowicie strefy cywilnej i biznesów. W tej domenie swoją kreatywnością oraz odpowiedzialnością popisać się będzie mógł Community Manager Baley

     

    Nabór na liderów grup publicznych

    W przeciągu tych kilkunastu dni nadesłaliście sporo podań, z których zostały wybrane oczywiście te najlepiej się prezentujące. Na naszym serwerze spotkać będziecie mogli grupy takie jak:

    Przede wszystkim poszukujemy liderów grup o tematyce Los Santos Government lecz to nie oznacza, że inne pomysły są skreślone. Jesteśmy otwarci na waszą kreatywność. Nie chcemy ograniczać organizacji publicznych do sztywnych standardów, które panują na polskim roleplay. Masz czas, chęci, ekipę i uważasz, że się nadajesz? Możesz wystąpić z aplikacją nawet na straż graniczną.

     

    System parceli narkotykowych

    Parcele narkotykowe to system, który zamierzamy wprowadzić w niedalekiej przyszłości dla grup nieoficjalnych i oficjalnych. Chcemy podkreślić, że jest to niejako nagroda za sumienne prowadzenie organizacji. Sam system nie jest czymś trudnym do zrozumienia. Każda z organizacji, która osiągnęła swoim nazwiskiem wystarczające wpływy (osiągnęła stopień organizacji nieoficjalnej) po napisaniu zgłoszenia o chęci utworzenia parceli musi zapłacić za nią kwotę 100.000 tysięcy dolarów. Parcele zostały opracowane przez naszego poprzednika, trafiły one w same sedno, dlatego chcemy je wam udostępnić i zachęcić was do dyskusji w tym temacie. Wszystko jeszcze może się zmienić, jest to jedynie namiastek tego co chcemy zrobić, a w tym możecie nam pomóc wy, udzielając się w temacie dyskusyjnym o ugrupowaniach przestępczych. System działa mniej więcej w taki sposób;

    • Gracz (w domyśle członek organizacji przestępczej) organizuje punkt zbytu narkotyków, tj. interior, budynek. może wtedy ubiegać się o parcele, do której będzie wrzucać narkotyki, które będą znikać ze "schowka" danego budynku w tempie zależnym od dynamicznego rynku, który zmieniać się będzie samoistnie, jednakowoż będzie też pod okiem administracji
    • Dragi znikają z interioru i generują przychód (w tym wypadku pieniążki trafiają na konto grupy/konto gracza z danej organizacji) zależny właśnie od losowo kształtujących się cen, przykładowo: gracz A kupuje cztery uncje (112 gram) kokainy, której fabularnie jest mało ze względu na posuchę związaną ze śmiercią/zamknięciem kluczowego dostawcy. cena kokainy rośnie gdyż staje się ona dobrem luksusowym. w tym samym czasie gracz B kupił kilka uncji heroiny, która przychodzi z Maryland w dużych ilościach i można nabyć ją na każdej ulicy, ilość heroiny tym samym wpływa na jakość, która jest niezadowalająca. gracz A bogaci się wrzucając do swojej parceli kokainę, zaś gracz B kombinuje i traci.
    • Parcele narkotykowe mogą zostać okradzione przez wrogą organizację, najechane przez policje, tudzież może wystąpić inne, nieciekawe dla właściciela zdarzenie losowe decydujące o losach parceli. wracając do przykładu z punktu drugiego, gracz B w tym wypadku ma kilka rozwiązań: współpracować z drugim graczem, zlokalizować jego punkt zbytu i go okraść, donieść na niego. oczywiście dróg jest wiele, to pozostawimy graczom.
    • Miejscówki generują pieniądze na podstawie tych dynamicznych cen, domyślnie w jednej takiej miejscówce można umieścić do 100 gram (skoro na cornerze dziennie będzie można sprzedawać dużo mniej), a sprzedaż będzie trwać odrobinę krócej niż sprzedaż na cornerze.
    • Na każdą organizację nieoficjalną na skrypcie przypada jedna taka parcela z możliwością sprzedawania w niej narkotyków, zaś na każdą organizację oficjalną przypadają dwie parcele. oczywiście, organizacje oficjalne korzystając ze swojej pozycji i statusu, mogą dokupić parcele. Wtedy gracze mogą się umawiać i sprzedawać nie tylko swoje dragi, jednak wtedy należy liczyć się z ryzykiem i pazernością na wirtualne pieniążki ze strony braci z organizacji, to zostawi się graczom, bo wiadomo, że może trafić się jednostka współpracująca z koleżkami i jednostka, która będzie to wykorzystywać tylko dla siebie, ale to już zależy od graczy

     

    Aukcje na forum

    Rozpoczęte zostały prace nad w pełni zautomatyzowanym systemem aukcji. Jak zauważyć możecie na załączonym zdjęciu, aukcje będą posiadały możliwość licytacji oraz szybkiego kupna przedmiotu, co spowoduje zamknięcie aukcji. Odchodzimy od amatorskiego standardu, gdy po zakończonej aukcji zmuszeni byliśmy do obowiązkowego odgrywania akcji wymiany w grze, co wiązało się z masą problemów - albo gracze nie mogli się zgrać ze względu na brak czasu, albo trafiliśmy na oszusta, który podczas akcji cudował i próbował nas okraść. U nas po zakupieniu przedmiotu, dostajemy go do swojego ekwipunku natychmiastowo, a na konto bankowe sprzedającego ląduje określona kwota pieniędzy. Sprawa ma się identycznie w przypadku licytacji, gdy aukcja zostanie zakończona w określonym przez autora czasie, wygrywa ta osoba, która rzecz jasna zaoferowała najwięcej. O rozwoju tego systemu będziecie informowani na bieżąco!

    yoGm3y8.jpg

     

    Podsumowanie beta testów

    Pomimo wszelkich problemów podczas beta testów odkryliśmy kilka bardzo istotnych błędów, z którymi dosyć sprawnie się rozprawiliśmy. Chcieliśmy podziękować wszystkim osobom którzy choć na chwilę weszli na serwer sprawdzić funkcjonalność najmniejszych systemów. Wszystko ma swoje dobre i złe strony - sporo osób zamiast testować skrypt przyszło po prostu poodwalać, przez co zmuszeni byliśmy do zamknięcia serwera i zmiany trybu beta testów na zamknięte. Tym sposobem wybraliśmy chętne osoby, które sprawnie pomogły nam zlokalizować większość rażących błędów i jesteśmy na dobrej drodze do naprawienia większości z nich. Tym samym chcąc okazać tym nielicznym osobom wdzięczność - wybraliśmy poszczególne najbardziej aktywne jednostki i wręczamy im 30 dni Premium na start serwera. 

    Lista osób nagrodzonych:

     

    sarp_podsumowanie_betatesty.png

     

     

     

    C9QW2KS.png

    • Po eksplozji pojazdu siedzący w nim kierowca normalnie otrzymuje BW,
    • Globalne sprzedaj zostało poprawione,
    • Duty już nie nalicza się na AFK,
    • Opisy zostały poprawione,
    • Osoba z BW nie może już sama siebie podnieść za pomocą /podnies,
    • Do podpalenia budynku przez organizacją musi być aktywnych trzech strażaków na duty,
    • Ogólna optymalizacja kodu źródłowego (przykładowo: przekodzono system stref od zera),
    • Wprowadzono szybkie wyciąganie przedmiotów /p [uid przedmiotu / nazwa],
    • Wprowadzono ponownie możliwość użycia 'like' na forum,
    • Utworzono podstawę pod zakładkę Market na forum.
    • Naprawiono zmianę pozycji broni w /stats,
    • Naprawiono możliwość usuwania paczek z magazynu kuriera,
    • Oferty zawierające koszt większy niż zero dolarów od teraz zabierają gotówkę,
    • Drobna poprawka do pokazywania dokumentów innemu graczowi,
    • Zamykanie pojazdów działa już wewnątrz pojazdu,
    • Globalne zabieranie itemów zostało naprawione,
    • Czat departamentowy od teraz widzą tylko gracze przebywający na duty grupy z odpowiednią flagą,
    • Nie można już kajdankować siebie nawzajem,
    • Drobna poprawka w użyciu megafonu

Konto premium

Dołącz do gry

Serwer Discord

Pobierz SA-MP


Ostatnie zmiany

  • #18
    Usunięta została blokada zakładania postaci, podczas gdy nasza poprzednia postać nie przekroczyła wymaganego czasu online w grze. Dla posiadaczy Konta Premium dodana została możliwość usunięcia swojej postaci, pod warunkiem, że ta nie przekroczyła dwóch godzin online w grze.
    Przez Mateusz   
  • #17
    Ranga Beta Tester została wyłączona. Zbędne wpisy do kartoteki kar zostały wyczyszczone. Każdy uczestnik zamkniętych beta testów otrzymał 500 punktów GameScore.
    Przez Mateusz   
  • #16
    Naprawiono kilka błędów z modułu to-do
    Przez Edek   
  • #15
    - Dodano komendę /wepchnij dla LSPD
    - Dodano komendę /holuj dla LSPD / Warsztatu / FBI
    - Dodano komendę /informator dla administracji w celu informowania grup przestępczych poprzez SMS o nadchodzących wydarzeniach w półświatku przestępczym
    - Dodano textdraw San News
    - Dodano komendę /news [tekst (zakończ)]
    - Dodano komendę /czysc - służy do czyszczenia wszelkich wywiadów/reklam/newsów z bloku radiowego.
    - Dodano komendę /wywiad [id gracza]
    - Dodano możliwość pisania na textdrawie radia podczas trwania wywiadu.
    - Dodano komendę /live [tekst (zakończ)] - wiadomości "na żywo" - Dodano komendę /o [lakierowanie] dla warsztatu mechaników

    Przez ellukasion   
  • #12
    Mała zmiana w wyglądzie portalu.
    Przez Mateusz   
  • #18
    Usunięta została blokada zakładania postaci, podczas gdy nasza poprzednia postać nie przekroczyła wymaganego czasu online w grze. Dla posiadaczy Konta Premium dodana została możliwość usunięcia swojej postaci, pod warunkiem, że ta nie przekroczyła dwóch godzin online w grze.
    Przez Mateusz   
  • #17
    Ranga Beta Tester została wyłączona. Zbędne wpisy do kartoteki kar zostały wyczyszczone. Każdy uczestnik zamkniętych beta testów otrzymał 500 punktów GameScore.
    Przez Mateusz   
  • #16
    Naprawiono kilka błędów z modułu to-do
    Przez Edek   
  • #15
    - Dodano komendę /wepchnij dla LSPD</br> - Dodano komendę /holuj dla LSPD / Warsztatu / FBI<br/> - Dodano komendę /informator dla administracji w celu informowania grup przestępczych poprzez SMS o nadchodzących wydarzeniach w półświatku przestępczym<br/> - Dodano textdraw San News<br/> - Dodano komendę /news [tekst (zakończ)]<br/> - Dodano komendę /czysc - służy do czyszczenia wszelkich wywiadów/reklam/newsów z bloku radiowego. <br/> - Dodano komendę /wywiad [id gracza] <br/> - Dodano możliwość pisania na textdrawie radia podczas trwania wywiadu. <br/> - Dodano komendę /live [tekst (zakończ)] - wiadomości "na żywo" - Dodano komendę /o [lakierowanie] dla warsztatu mechaników <br/>
    Przez ellukasion   
  • #12
    Mała zmiana w wyglądzie portalu.
    Przez Mateusz   
  • #11
    Dodana została możliwość wrzucenia "ramki" do postów na forum. Specjalny BBcode.
    Przez ellukasion   
  • #10
    Naprawiono zmianę pozycji broni w /stats.
    Przez ellukasion   
  • #9
    Zmieniono domyślny moduł na Portal.
    Przez ellukasion   
  • #8
    Wprowadzono lajkowanie postów, tak zadecydowała większość graczy. Polubienia nie są zliczane w profilach.
    Przez Mateusz   
  • #7
    W panelu zakładania postaci dodany został wybór wieku dla postaci.
    Przez Mateusz   
  • #6
    Optymalizacja stref; dodanie możliwości budowy własnego interioru w kupionym mieszkaniu; ukończenie prac nad telefonem.
    Przez ellukasion   
  • #4
    Naprawiono błędne wyświetlanie logów kar na profilu gracza.
    Przez ellukasion   
  • #3
    Wprowadzono poprawkę związaną z wyświetlaniem czasu na wersji mobilnej strony.
    Przez ellukasion   
  • #2
    Dodany został interaktywny widget discorda w panelu bocznym.
    Przez Edek   
  • #1
    Pozdrawiam serdecznie :)
    Przez Mateusz   

O nas

San Andreas Role Play to projekt tworzony z pasji od maja 2016 roku.
Posiadamy skromną ekipę liczącą zaledwie kilka osób, którzy na co dzień prężnie pracują,
aby stworzyć dobrą podstawę pod grę Role Play na platformie San Andreas MultiPlayer.

Facebook

×